maandag 26 november 2012

floppytas

Toen mijn man en ik net samen waren heb ik in de zomervakantie een floppytas in elkaar gezet. Mijn man stond toen erom bekend dat je al je oude computerspullen bij hem kon brengen en met die bakken vol met, in mijn ogen rommel, kon ik mooi wat van in elkaar prutsen, met zijn toestemming natuurlijk :)


Ik heb gebruikt:
42 floppy's
160+ tie-wraps
gaffa tape
floppykabel
bnc koppelstukje
en een boormachine

Voor het gemak had ik een malletje gemaakt, zodat ik al die floppy's op dezelfde punten kon boren.

Daarna de floppy's met tie-wraps aan elkaar vast gemaakt. De tie-wraps tussen het rugstuk en de bovenkant en de bovenkant en de flap, op de tekening de verbindingen tussen blauwe & groene vakjes en groene & gele vakjes, losjes met een tie-wrap vastgemaakt, anders kan de flap/tas niet soepel open en dicht.
Voor ik de zijkanten, de paarse stukjes, vast maakte aan het voor- en rugstuk, oranje & blauwe stuk, heb ik eerst de binnenkant voorzien van gaffa tape, om de boel te verstevigen en zo in de tas van alle scherpe randjes af te zijn. Daarna de zijstukken vastgemaakt, de schouderband en de sluiting erop vast gemaakt, met natuurlijk nog meer tie-wraps en daarna moeilijk zitten doen om de binnenkant te voorzien van nog meer gaffa tape, zodat de hele binnenkant een laag gaffa tape heeft.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten